piątek, 12 maja 2017

Czempion Khorna

"Turn that shit out louder
Make it all go faster
Playing through the witching hour
Take it to one thousand horsepower"*


Zitojta!


Żarty się skończyły. Czas pokazać czempiona wojowników Khorna.
Figurka bardzo, ale to baaaaardzo dla mnie miodna. Zakochałem się
od pierwszego wejrzenia. Sporo szczegółów, smaczków i ta paszcza zamiast brzucha!
Można nowego systemu nie lubić, ale grzech nie pomalować jednego z wyznawców
boga krwi. Podglądałem filmiki na YT, starając się skopiować jak najlepiej.
Zabrakło mi kilku kolorów farbek. Wycisnąłem z siebie siódme poty (noo, przesadzam).


Dwa dni pracy i taki oto efekt:





2 komentarze:

  1. To dla khornitów właśnie kilka dni temu kupiłem starter AoS :) Cudowni, barokowo przesadzeni, ale cudowni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam na nich ogromną chrapkę! Jedna z moich ulubionych armii.

    OdpowiedzUsuń