piątek, 5 maja 2017

Unboxing - Cygnar Battlegroup

I am machine
I never sleep
I keep my eyes wide open
I am machine
A part of me
Wishes I could just feel something*


Cześć!


Dzisiaj przedstawiam zestaw startowy Cygnar Battlegroup do 3 edycji gry Warmachine.
Kupiłem go na allegro za 62 (w tym koszt wysyłki) zł. Czyli za połowę ceny!
Pomyślałem, że to okazja i warto go kupić. Ale zaraz po udanej licytacji ogarnęły
mnie wyrzuty sumienia. Mam rozgrzebany jeden system - AoS. Gepetto kupił Start Collecting
zdechlaków, mi do armii Khorna brakuje mięsa armatniego. Brnięcie w drugą grę nie ma sensu.
Co się stało, to się nie odstanie. Trudno, najwyżej sprzedam albo się z kimś wymienię.
Na paczkę czekałem kilka dni i przez chwilę myślałem, że mnie oszukano.


Open up!





Pudełko zgrabne, kolorowe. Główna grafika przedstawia trzech warjacków i panią
Major Beth Maddox. Otwieramy. Trzy książeczki: Basic training, Prime Rules Digset
i Cygnar Introductory Guide. Dalej: dwustronna mata na śliskim papierze (trzeba
ją tylko jakoś wyprasować), miarka, warscrolle, cztery czarne kostki, żetony i figurki
z podstawkami.

Jeszcze nie wiem co z tym wszystkim zrobię. Zestaw mi się podoba i jeśli po
przeczytaniu zasad załapię bakcyla, to kto wie? Może namówię Gepetta na nową grę?

Ps. Zdjęcia robione fonem szybko i na pałę, ale nie mogłem się powstrzymać :)

*Three Days Grace - I am machine

2 komentarze:

  1. Ciekawy wpis. Nie wiedziałem, że w zestawie są nawet kostki; bardzo miła praktyka wydawcy. Dodaj troszkę zdjęć figurek, by można było sobie wyrobić zdanie na temat jakości odlewu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja, trzeba będzie zrobić dokładniejsze fotki. Ale mogę powiedzieć, że plastik różni się do tego z Gie Wu. Ten od Cygana jest bardziej... jest... taki zabawkowy. Blisterki nadal nie rozpakowane, bo może figsy pójdą na wymianę, bądź do Żyda.

      Usuń